علی حسنی کلاهبردار است

علی حسنی کلاهبردار است

علی حسنی کلاهبرداره اینروزهای ارز دیجتال را بشناسید , گرچه میدانم او را شاید تابحال شناخته باشید .

علی حسنی اکنون در دبی به سر میبرد و از ایران فراری شده است و نمیتواند از ترس مردم به ایران بیاید چون شکایت های زیادی از اون شده است .

او یک ارز دیجیتال به نام pex ایجاد کرد , و به مردم در اینستاگرام گفت بزودی 1 دلار خواهد شد و مردم را گول زد , غافل از اینکه مردم بدانند او داشت زمینه کلاهبرداری را میچید . او در مدت مشخصی اقدام به خالی کردن و فروش این ارز کرد و ارزش این ارز نزدیک به صفر است هم اکنون !

علی حسنی نیز اقدام به کلاهبرداری #پامپ و دامپ میکند و میگوید یه ارزی بخرید بزودی پامپ میشود و سود میکنید , زمانی که مردم شروع به خرید میکنند این شخص شروع به فروش میکند و مردم بازنده و این کلاهبردار به پول خوبی میرسد.

ما بارها هشدار دادیم کلاهبرداران رمزارز همچون محمد هلاکوییساسان کنشلو – و… درحال به خطر انداختن  سرمایه مردم هستند.

کلا به شما پیشنهاد میکنم شت کوین و ارز هایی بی نام و نشان را نخرید / افرادی از این قبیل خودشون این ارزها را درست میکنن و یا پول میگیرن تبلیغ میکنن.

توجه :

دوستانی  از این شخص یا شخص دیگری مورد کلاهبرداری قرار گرفتید و مالباخته هستید به نوعی , لطفا به گروه تلگرام که آدرسش رو در زیر میزاریم بیایید جوین بشید تا راهنمایی کنیم چطوری از کلاهبردارها شکایت کنید. اگر همه با هم متحد بشیم دیگر کلاهبرداری وجود نخواهد داشت.

https://t.me/+RPRoupLDhwYwMWRk

 

تاریخ ارسال : 5 ژوئن 2022
نظرات شما
شادمهر گفته : 2022/06/06

من صد میلیون تومان پول گذاشتم… کسی از دستگیری این باند خبر داره آیا به پولمون میرسیم

امیر گفته : 2022/12/08

علی حسنی سر من رو کلاه گذاشت و خیلی پست هست از خدا میخوام یک روز یک جایی ببینمش خیلی پست و کثیف هست من با این کارش بدبخت شدم

حامد بلوچ گفته : 2023/09/16

اقا ایشون دبی زندگی میکنه من آدرس کاملشو دارم اگه از کسی پول خورده مدارک کاملشو برداره بیاد باهم میریم اونجا میگیریمش

Nik گفته : 2023/10/03

کسی که این بچه سرشو‌ کلاه بزاره همون بهتر که پولشو ببرن

ناشناس گفته : 2024/01/09

حرومی خودش ننشوحامله کرده


چطور بود ؟


جديد( 2022 )
contact
جوج هلپ اغلب از سطح اینترنت سعی میکند سوالات و اطلاعاتی که شما نیاز دارید و جستجو میکنید را پیدا کرده و آنرا در اختیار شما قرار دهد.
jojhelp.com